PRINSESSAHUONE
Tarinan prinsessa on ollut lukittuna noidan linnassa ties kuinka kauan, eikä prinssistä ole mitään hyötyä. Puoli valtakuntaa on kyllästynyt odottamaan, että prinssi hoitaisi osansa tarinasta, ja päättää nyt lähteä vapauttamaan prinsessaa omin voimin. Puoli valtakuntaa huomaa, että prinsessa on kuitenkin lähtenyt jo aikapäiviä sitten, sillä eiväthän prinsessat loputtomiin odottele prinssejä pelastamaan, vaan he tekevät mitä lystäävät. Puolen valtakunnan pahaksi onneksi kalteriovi on mennyt lukkoon ja ympäröivä rankkasade saa vallihaudan tulvimaan. Tunnin kuluttua vallihaudan karmivat krokotiilit pääsevät laskusillalle, joka on ainoa reitti ulos. Prinsessa pääsi ulos mutta puoli valtakuntaa saattaa joutua elää elämänsä onnellisena noidan linnassa.
Mitä elämyslahja sisältää?
Lahja sisältää 60 minuutin mittaisen huonepakopelin. Tunnin aikana on tarkoitus päästä eteen tulevia tehtäviä suorittamalla huoneesta ulos.
Kenelle elämyslahja sopii?
Pakopeli sopii työporukoille, tykypäivään, ystäville, perheelle tai illanvieton kohokohdaksi. Pelit sisältävät sopivasti jännitystä, ongelmanratkaisua ja yhdessä tekemisen iloa.
Jaa mielipiteesi muiden kanssa!